Lista developerów na WWW?

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 11 Mar 2002, 23:07:07 CET

On Mon, Mar 11, 2002 at 10:24:21PM +0100, Michal Kochanowicz wrote:
[...]
> ale czy coś takiego wystarcza żeby nazywać się developerem PLD? Limit
> minimum trzech ci wydaje się w tej chwili sensowny...  Identyczna jak z
> Gregiem jest sytuacja z Kravtzem (Kravietzem? ;) ).

A  ja  Ci   mówię,  że  żaden  automat   tego  nie  załatwi.
Musisz  siąść, przeanalizować  logi  oraz przeglądnąć  listy
dyskusyjne. Następnie stwórz listę  ludzi, którzy wg. Ciebie
są potencjalnymi kandydatami do teamu  i uzupełniaj ją raz w
miesiącu.

Lista  tworzona  na podstawie  samych  commit  logów nie  ma
sensu. Co  prawda można mieć  obecnie wrażenie, że  'cvs ci'
jest wyznacznikiem  działania w  PLD, ale są  ludzie, którym
legitymacja  należy się  nie  od dziś  (skobi -  organizacja
zlotów? - jeśli  się mylę, to poprawcie, a  taki jeden niech
zbyt mocno nie bije :-),  a w przyszłości będzie ich napewno
więcej (testerzy, ludzie zarządzający zasobami).

arekm wypieprzył tą listę i dobrze zrobił, ponieważ żeby ona
istniała, to musi się nią ktoś zajmować i dopieszczać - zbyt
dynamicznym tworem jesteśmy.

[...]
> A chodzenie po górach SSIE!!!
ale jak przyjemnie ssie ;-]