Lista developerów na WWW?

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 12 Mar 2002, 11:36:33 CET

Witam!

On Tue, 12 Mar 2002 08:41:59 +0100
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> wrote:

> Widziałem. I niewiele z tego wynika.

Oto wycinek z tej strony:

ICM jest akronimem od:  Interdyscyplinarne Centrum Modelowania
Matematycznego i Komputerowego.

ICM  zostało utworzone w roku 1993 w ramach Uniwersytetu Warszawskiego
(na podstawie uchwały Senatu UW z 29 czerwca 1993 roku).

Zasady działania ICM określa Regulamin.

ICM jest równocześnie:

    * centrum nauk obliczeniowych:
          *     jako ośrodek badań naukowych
          *     jako ośrodek obliczeń naukowych
          *     jako ośrodek edukacyjny
    * centrum technologii informacyjnych
    * archiwum wiedzy
    * centrum inicjatyw upowszechniających naukę i wiedzę

I co nadal niewiele z tego wynika?

> O czym?

O tym, że tak wiele udzielając się w PLD nie miałeś styczności z Marzeną,
nie wiesz czym się zajmują ICM, TASK, Cyfronet i podobne. Oczywiście nie
ma obowiązku wszystkim się interesować, ale te tematy dość często się w
listach przewijają :-)

                      Pozdrawiam
                            Artur