gpm

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 12 Mar 2002, 11:48:30 CET

On Tue, 12 Mar 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Nie wiem czy zwuwazyłeś ale z nowym gpm-em przychdzi sporo patchy które
> maja różny status których maintaineg nie zdążył wrzucić do nowej wersji.
> Zobacz może jest tam coć co się przyda.

Zauważyłem.
Oglądałem. To jest jeden wiieeeelki śmietnik.
Kilka jest tych, które mamy, serialconsole jest opisane jako "do
poprawki", a niewiele tam było do zrobienia. Wydaje się jakby to było
wrzucone wszystko co się znalazło w sieci, nawet tylko pod innymi nazwami
kilka razy, a maintainer tego olał całość.
Nieszczęsny secenchance też tam się wala.
Nasz nops.patch się wala tam jako refused ;)

To co jest opisane jako zaaplikowane faktycznie nie jest...

Ogólnie sprawa jest do baaaaaardzo dogłębnego przyjrzenia się jeszcze raz.
Ale na razie trzeba to co jest w takim stanie jak teraz wrzucić. Dodatki
później, nie ma co się spieszyć.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...