gnucash

Wto, 12 Mar 2002, 12:44:06 CET

On Mon, 11 Mar 2002, Radosław Kintzi wrote:

> [radzio w home radzio]$ gnucash
> ERROR: no such module (g-wrapped gw-runtime)
>
> Gdzie jest to coś, czego mi brakuje i dlaczego poldek mi tego nie
> zainstalował (coś z zależnościami)?

Kłopoty z gnucash wynikaja z tego że używamy guile 1.4, a g-wrap jest
przystosowany do używania w środowisku guile 1.3.4.

Widzę że wyszedł gnucash 1.6.6. Może ta wersja rozwiąże co trzeba w tej
kwestii ?

g-wrap 1.3.x natomiast jest juz przystosowany do guile 1.5.4 które leży na
alpha.gnu.org. Jezlei to dałoby się połaczyć do kupy to mozanby przejść
trakże na nowe guile. Sprawdzałem że pozostałe programy chodza z nowym
guile (Guppy, libglade, gnumeric i kilka innych).