autoconf 2.53

Wto, 12 Mar 2002, 13:49:55 CET

On Tue, 12 Mar 2002, Jakub Bogusz wrote:

> Coś takiego pojawiło się kilka dni temu. Może ktoś już się przyglądał?
>
> Niektórym GNU-programom ac 2.52 już nie wystarcza.
> Np. fileutils 4.1.7 zażyczyło sobie ac >= 2.52g (skończyło się na
> dostosowaniu patcha rm-security do wersji 4.1, chociaż 4.1.7 ma to
> już załatane w źródłach).

Pierwotnie 1.0 miało raczej wyjść dzisiaj lub jutro (jutro wieczorem
wyjeżdzam na szkolenia HP) ale widzę że odłożenie tego jeszcze do
poniedziałku może być wręcz wskazane ze względu na falę sec poprawek jak
właśnie się pojawiła + inne drobne poprawki. Mnie do tego wszystkiego w
weekend jeszcze przeziębienie chwyciło i musiałem jeden dzień sobie
odpuścić żeby się wyleczyć.

Powiem tak, że jeżeli nie zauważysz żeby przejście na noweg autoconfa i
automake nie będzie nic tu szkodzić (a nie powinno raczej bo sporo
poprawek pd ac 2.5x jakie mamy czyszczą tu już co trzeba) to można będzie
to wrzucić już teraz. automake 1.6 zawiera pzredewszystkim poprawki
różnych błędów i tu nie powinno także być zagrożenia, a na zmieny w
autoconf nie patrzyłem. Na podjecie decyzji w tej sprawie mamy raczej
niewiele czasu.

Tak czy inaczej jeżeli nikt nie miałby nic przeciwko to proponowałbym
wypuszczenie nowych iso dzisiaj + anons gdzie się da o tym i dalej
przesuniecie wypuszczenai 1.0 na początek przyszłego tygodnia
(poniedziałek lub wtorek).

Spróbuj wykonac u siebie testowo pzrebudowanie większej porci pakietów w
otoczniu nowego ac/am i to powinno dać dobre rozeznanie co do temau.