autoconf 2.53

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Wto, 12 Mar 2002, 14:02:14 CET

On Tue, Mar 12, 2002 at 01:24:55PM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> Coś takiego pojawiło się kilka dni temu. Może ktoś już się przyglądał?
>
> Niektórym GNU-programom ac 2.52 już nie wystarcza.
> Np. fileutils 4.1.7 zażyczyło sobie ac >= 2.52g (skończyło się na
> dostosowaniu patcha rm-security do wersji 4.1, chociaż 4.1.7 ma to
> już załatane w źródłach).

2.53 używa autom4te napisanego w perlu. Pozwala to na przyspieszenie
wykonywania autoconf, config.status i podobnych (samo ./configure
wykonuje się raczej tak samo długo)
Jeśli masz czas mocniej potestować jak 2.53 radzi sobie ze starszymi
configure.in to było by miło.
Z tego co zauważyłem na autoconf w gnu to są jakieś problemy z "double
quoted" makrami (jest ich kilka i sa opisane w dokumentacji). Ale to
chyba już było w 2.52 a w 2.53 zostało to nareszcie opisane.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/