info

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Wto, 12 Mar 2002, 15:08:15 CET

On 03/12/02 Jacek Konieczny wrote:

>To mi się nie podoba, bo aliasy to raczej do bashrc itp. (dla każdego
>shella), a nie do profile (które jest tylko dla login-shella ładowane).
>Ale też nie mam pomysłów jak to lepiej zrobić.

Inne aliasy 'systemowe' powstają w ten sam sposób. Innego mechanizmu na
razie nie ma.

>Proponuję do man-pages.

Tak będzie źle. Przykład: instalowałem maszynę z lvm, żeby poczytać
manuale zainstalowałem pinfo. Ponieważ brakowało /etc/man.config
zainstalowałem także man, groff, libstdc++ i less. Brzydko. Ale wkurzyłbym się,
gdybym musiał pociągnąć man-pages - to znacznie większe niż powyższe
(1.8M kontra 5.2M).

Inne pomysły?

--
Tomek Orzechowski