bariera językowa

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Wto, 12 Mar 2002, 15:28:22 CET

On Tue, Mar 12, 2002 at 12:46:28PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> To popraw to co mozesz poprawić lub zaproponuj w konkretnych przypadkach
> uinne sformułowania które nie bendą razić :)

Przepraszam, czy to nie Ty twierdziłeś, że na wszystko są "uinne
sformułowania które nie bendą razić", albo coś podobnego? Mamy rozumieć,
że to były czcze słowa, nie poparte dowodami? Jeśli teraz innym
sugerujesz by proponowali?

--
: Michal Moskal :::::::: malekith/at/pld.org.pl :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h