Java i katalogi

wrobell wrobell w ite.pl
Wto, 12 Mar 2002, 20:37:35 CET

On Tue, Mar 12, 2002 at 06:51:49PM +0100, Artur Flinta wrote:
[...]
> jre1.x.x i jdk1.x.x które zawierają javę (w tym wypadku SUN), do tego może
> jeszcze dojść katalog IBMJava2-13 z implementacją IBM'a i jeszcze kilka
> innych. Jednym słowem mały śmietnik.
Co do jre i jdk, to moja propozycja jest taka, żeby:

/usr/lib/jdk
/usr/lib/jre

Poszczególne Javy i tak się z sobą konfliktują (a przynajmniej tak było)
ze względu na javac, rmiregistry, tnameserv, itp., a fajnie jest
jak pliki wykonywalne wlatują do %{_bindir}.

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>