STBR for /TEST *sane*

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 13 Mar 2002, 22:24:57 CET

On Wed, 13 Mar 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Dzięki, o to chodziło. Pakiet się zbudował i fajnie jakby ktoś go
> przetestował, bo ja chwilowo nie mam skanera w domu.

No, ale do Ciebie jeszcze prosba o sprawdzenie czy ten pakiet
ma ju te cala automatyke zaleznosci od wersji i release kernela
taka jak w kernel-*.spec. Chodzi mi np wykorzystywanie makr
okreslajacych biezaca wersje kernela i wrzucajacych ja do rel pakietu i
dodajacych stosowne zaleznosci.

Twoj pakiet ma sie zachowywac jak alsa-drvers, ians czy np drbd.

M.

-| == PLUG - Sad Kolezenski  -         http://www.linux.org.pl/ == |-