radzio: SPECS freeswan.spec,1.24,1.25

Radosław Kintzi pld w vbox.prv.pl
Czw, 14 Mar 2002, 11:01:57 CET

On Wed, Mar 13, 2002 at 05:54:11PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Po pierwsze: nie używaj wpisów typu "rel++" tylko jeżeli już "rel <num>"
> bo potem nie widac na jaki numer się to w tym miejscu zmieniło przy
> pzregladaniu historii.

Widać, bo w owej histori pozycje wcześniej wpisałem rel 4 (pisze z pamięci
ale chyba to ta wartość)

> Po drugie: zaktualizuj sobie adapter.awk bo niepotrzebnie wstawiasz zmiany
> które już nie są potzrebne (tłumacznia Group).

Ok. Chyba mam aktualnego adaptera, a poprostu go nie zastosowałem. Zaraz
poprawie.

> Po trzecie: nie wiem czy wiesz ale:
>
> freeswan(9) [OLD] 1.95 [NEW] 1.96

Co to znaczy ???

[radzio w home radzio]$ man 9 freeswan
Nie ma strony freeswan w sekcji 9 manuala

Ze strony http://www.freeswan.org:

              The current version of Linux FreeS/WAN is 1.95, released on
                                                              2002/02/04.

> Po czwarte zanim wykonasz commit to sprawdaj jednak wynik wykonania
> przykładowo w tym wytpadku:
>
> $ cvs diff -u freeswan.spec | less
>
> i przejrzyj czy czegoś niepotrzebnie nie zmieniasz (tak jak w tym wypadku
> kasujesz z changeloga komentach do rel 1.24 pliku speca).

Teraz nie mogę sprawdzić o co chodzi: "no route to host" (do cvs.pld.org.pl),
a maszyna z której robiłem commita (i z której nie mam takich problemów)
jest czasowo wyłączona. Ale sprawdzę i będę na to uważał.

OT: Przy okazji: Dlaczego mam owo no route to host? Pisałem o tym w osobnym
liście. Co ciekawe wczoraj wieczorem przez chwile nie było problemów.

--
pozdrawiam
Radosław Kintzi <radzio w pld.org.pl>