devfs i /dev/svga

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Sob, 16 Mar 2002, 20:34:04 CET

Przeszedłem na devfs (raczej bez większych problemów), z jednym
wyjątkiem.
Gdy miałem 'zwykle' dev to aby podczas uruchamiania zgv byl
automatycznie ladowany modul svgalib_helper wystarczyl wpis w
modules.conf:
alias char-major-209 svgalib_helper

Przy devfs to nie wystarcza. O czym zapomniałem?

--
Zawodowo zajmuję się programowaniem i ode mnie zależy jak będą działały
serwery niusów.