[wslusarczyk@unizeto.pl] Certum CA w PLD

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Pią, 15 Mar 2002, 14:15:23 CET

dnia Fri, Mar 15, 2002 at 01:20:36PM +0100, --s+ napisal(a):

> Odbijając piłeczkę:  rozumiem, że autorzy  The-Bata będą
> lepszym wskaźnikiem zaufania?

nie chodzi o to kto bedzie lepszym wskaznikiem zaufania ale.. instytucje
ktore obracaja cudzymi pieniedzmi i jak wielokrotnie mozna bylo zaobserwowac
nie ponosza za swoje dzialania zadnej odpowiedzielnosci sa.. zalosne.

Czy firma Unizeto obsluguje jakis bank, duza prywatna firme albo cos w tym
stylu ? jesli tak to nie mam zastrzezen bo tacy klienci dosc dokladnie
sprawdzaja co za firma :>

> Posługuję się Płatnikiem, czy  twój list oznacza, że mam
> zacząć się bać?
Podobno tak, nie znam sie na tym wiec wspominam tylko co wyczytalem na
ipsec.pl bodajze ;)

> Do czego  zmierzasz? Do stwierdzenia, że  nie powinniśmy
> zamieszczać w naszej dystrybucji kluczy firmy Unizeto?

Gdyby chodzilo mi o stwierdzenie ze nie powinnismy napisalbym to w pierwszym
liscie i podparl sie argumentami, nie znam tej firmy i tyle.
Chociaz nie podoba mi sie ze np IE ktorym w tym momencie odpalilem strone
centrum autoryzacji wypluwa mi bledy ;)
:-)

pozdro
newrom
--
Klekot 440 LTD (c) G-street 29-th Garage Crew
Published under PPL ver 1.0 avaible at http://ppl.7thGuard.net/