[wslusarczyk@unizeto.pl] Certum CA w PLD

Piotr Meyer aniou w root.pl
Pią, 15 Mar 2002, 14:32:53 CET

On Fri, 15 Mar 2002 14:15:23 +0100
Roman Niewiarowski <newrom w rp.zax.pl> wrote:

> Czy firma Unizeto obsluguje jakis bank, duza prywatna firme albo
> cos w tym stylu ? jesli tak to nie mam zastrzezen bo tacy klienci
> dosc dokladnie sprawdzaja co za firma :>

Zaoferowali, że dostarczą referencje. Niech je do kogoś przyślą
(do kogo tylko?) i niech ten ktoś je zreferuje na liście - potem
ewentualnie można je wyrywkowo potwierdzić. Ogólnie, jeśli nie ma
innych zastrzeżeń, to warto byłoby się z nimi dogadać - zadziałało
by to na zasadzie sprzężenia zwrotnego: oni by wyglądali lepiej, bo
ludzie mają większe zaufanie do certyfikatów przychodzących 'z
programem' niż do takich, które trzeba sobie samemu dodać a PLD tez
by zyskało, bo doszedłby argument o "poważnych instytucjach, które
zauważyły zalety dystrybycji" ;-). Niezależnie od tego, że
informacja o PLD pojawiła by się zapewne w materiałach Unizeto
(choćby w spisie współpracujących, zalecanych
programów/dystrybucji). Pobieżne przetrząsnięcie groups.google nie
wykazało jakiś szczególnych 'fucków' pod ich adresem. IMVHO nie
należałoby tego przespać.

Pozdrawiam,
Piotr 'aniou' Meyer