Gnome i dźwięki

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pią, 15 Mar 2002, 21:52:19 CET

Chciałem sobie przypisać dźwieki do zdarzeń w gnome (tak naprawde to
chciałem żeby mi gabber dźwiękiem powiadamiał o nadchodzącej wiadomości,
ale to teraz nieistotne).
Niestety nie udało mi się.
Próbowałem uruchomic więc gmix - "No mixers found"
rzucam stracemg go i widać że następuje próba otwarcia urządzenia
/dev/snd/mixer, którego oczywiscie nie mam.

Na #pld dostałem krótkie info, że aby mieć takie urządzenie muszę mieć
devfs lub/i alsa. Ja nie mam ani jednego ani drugiego. Czy naprawdę aby
korzystać z dźwięku w gnome trzeba przechodzić na devfs lub instalowac
alse? To przeciez bez sensu! Wierzyć mi sie nie chce że to prawda.

Jo Joro