[wslusarczyk@unizeto.pl] Certum CA w PLD

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Sob, 16 Mar 2002, 11:23:00 CET

----- Original Message -----
From: "Bartosz Jakubski" <migo w supernet.com.pl>

> (...)

cert-verisign-1.0-1.noarch.rpm,

> A czy jest jakikolwiek powód, żeby nie ufać certyfikatom wystawionym
> przez którąkolwiek z w.wymienionych firm? Bo jesli nie, to po co
> wszystko komplikować?
Zgadzam sie i z Marcinem, i z Bartoszem. Moim zdaniem certyfikaty powinny
być domyślnie instalowane(bo po co komplikować?) a jeżeli użytkownik chce,
zawsze może certyfikatu nie instalować, lub odinstalować. Nie ufał bym
certyfikatom wystawianym przez firme z psiej wólki, ale najwieksze
światowe/polskie centra certyfikacji to chyba firmy godne zaufania, co nie?
WK