nest na sparce :)

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Sob, 16 Mar 2002, 18:34:56 CET

hej
Co sie dzieje?
Jest wogole nest przewidziany na sparce? Jak dla mnie szkoda by bylo z
tego rezygnowac, bo w koncu gcc 3 na sparcach i innych egzotycznych
podobno dziala o wiele lepiej niz gcc2... Jak na razie nie widze na ftp
katalogow dla sparcow, nie wiem czy sa tez budowane...
Jezeli pilnie brakuje jakis pakietow dla sparc aby ruszyc z nestem na
niego prosilbym o informacje - moge sie ew w wolnej chwili tym zajac.