radzio: SPECS freeswan.spec,1.24,1.25

Sob, 16 Mar 2002, 18:53:17 CET

On Thu, 14 Mar 2002, Radosław Kintzi wrote:
[..]

> Widać, bo w owej histori pozycje wcześniej wpisałem rel 4 (pisze z pamięci
> ale chyba to ta wartość)

Chodzi o to żeby nie tzreba było bawić się w detektywa tylko eby moząń
było przeczytać na co i co zmieniono. W zapisie zajmuje t zreszta nawet
mniej znaków :)

[..]

> Co to znaczy ???

Tio znaczy że używajac pldnotify.awk z SPECS dowiedziałbyś się że jest juz
niwasz wersja źródeł.

> Teraz nie mogę sprawdzić o co chodzi: "no route to host" (do cvs.pld.org.pl),
> a maszyna z której robiłem commita (i z której nie mam takich problemów)
> jest czasowo wyłączona. Ale sprawdzę i będę na to uważał.

Zrób sobie rsyncem lokalnie kopie cvs-a to bedziesz z repo mógł nawet
pracować off-line.