gnucash 1.6.6 rownież nie działa

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Sob, 16 Mar 2002, 19:21:37 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Widać nadal nie pzreczytałeś listu w którym napisałem o powiązaniach miezy
> guile, g-wrap i gnucash.

Przeczytałem, choć może pobieżnie.
Była w nim jakaś diagnoza, brakowało rozwiązania problemu.

> To doprowadź to do działania.

O! A czy to ja namieszałem tak że przestało działać?

Dzięki pomocy Michała i Arka mam w domu już działający:

[klakier@żółw SPECS]$ rpm -q guile
guile-1.4-12
[klakier@żółw SPECS]$ rpm -q g-wrap
g-wrap-1.1.10-1
[klakier@żółw SPECS]$ rpm -q gnucash
gnucash-1.6.6-6.2

Dopisałem sobie g-wrap guile do hold w poldek.conf.
Ciekawe co będzie następne.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)