piętrzą mi się rachunki...

Sob, 16 Mar 2002, 19:39:01 CET

On Fri, 15 Mar 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> W repo jest g-wrap zdowngradowany do 1.1.10 z którym gnucash działa.

Też ni działa. Winny jest tu guile 1.4 którego mamy. W RH to dział tylko
dlatego że mają tam guile 1.3.4. Powrót do tej wesji nie wchodzi w
rachubę. Przykładowo nowy gnome-pilot i gnumeric wymagaja juz raczej guile
1.5.x. Pisałem żeby ktoś spróbiował czy nowy gnucash jest juz dostosowany
do guile 1.5.x.

klocze