octave

Sob, 16 Mar 2002, 19:47:16 CET

On 16 Mar 2002, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Gdzie te reguły?

Wyznaczają je osoby które cos robią. Regóły kstałtują się same w wyniku
współpracy tych osób które biorą w tym udział. Jeżeli masz chęć to spisać
co wsie tu uształtowało to nie zawracjaj głowy i rób to.

> Już nie raz się naciąłem na istniejącą wolnoamerykankę.
> Poza tym zdaje się że zdążamy do stabilizacji? Gdzie w takim razie
> jest owo stabilne 1.0? Bo ja zaciągam pakiety z
> ftp://gd.tuwien.ac.at/linux/PLD/PLD-1.0/i686/PLD/RPMS/
> I tam jakoś nie widzę stabilizacji.
> A może coś przegapiłem i stable jest gdzie indziej?

Mam pisać większymi literami ?
Prszę: GNUCACH DO POPRAWNEJ PRACY POTZREBUJE GUILE 1.3.4, KTÓREGO NIE
MAMY I NIE ŁUDŹ SIĘ ŻE BĘDZIEMY MIELI.

> W tym wypadku rzeczywiście dobrek zawinił. I do niego też były pretensje.
> Nie wiem czemu się poczuwasz.

Nie poczuwam się i właśnie TO napisałem.

> Stara inżynierska zasada: "działa? nie naprawiaj!".

Kwestia w tym że ani razu nie diząłało. Mi osobiście działąło tylko
przejściowo w trakcie eekspetymentów z (wtedy jeszcze) guile z cvs, a
które obecnie leży na alpha.gnu.org (1.5.4).