misiek: SPECS guile.spec,1.58,1.59

Sob, 16 Mar 2002, 23:33:53 CET

On 16 Mar 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> am/ac jest kompletnie broken więc regeneracja tego jest jeszcze
> większe psuciem.

Wiesz to czy strzelasz ?
Jeżeli wiesz i jesteś tego pewien to takze powinieneś wiedzieć gdzie jest
bład i dalej .. jak go poprawić. W przeciwnym przypadku to co robisz to
loswa próba zlaezienie uzasadnienai tego co robisz (czyli taki
rodzaj właśnie "strzelania").

> Twoje patche robią w sumie 2 rzeczy:
> - wywalenie $(VERSION) ze ścieżki (żadnego to sensu nie ma)
> - linkowanie dynamiczne z libltdl (i to ma duży sens)
>
> Wolę działające guile z statycznie linkowanym libltdl niż do niczego
> nie nadające się guile ale zlinkowane dynamicznie.

O ile wiesz, że jest to kwestia tego właśnie to masz rację. Jeżli tylko
strzelasz to jest to tylko strzelanie na wiwat.

> To co robię jest usuwaniem tego co zepsułeś i _NIE JEST_ poprawianiem
> błędów gości od guile (bo te są poprawione w developerskiej serii 1.5).

W 1.5.4 dalej jest w /libguile/Makefile.am:

@echo '#define SCM_LIBRARY_DIR "$(pkgdatadir)/$(VERSION)"'>>libpath.tmp
Nie wiem czy jest to właściwa poprawka ale wiem że guile jakie by nie było
nie jest zgodne z FHS b nie przewiduje łądwania czegokowlwiek z
$(pkglibdir) lub okolic gdzie powinny być pliki ładowane przez
funkcje z libltdl. Mówiąc inaczej niezaleznie od wersji ta rzec wciaż
czeka na poprawienie.