Gnome i dźwięki

Sob, 16 Mar 2002, 23:46:27 CET

On Sat, 16 Mar 2002, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> Oczywiście. Bez problemu działa mi xmms, mpg123, esdplay, aumix itd...
> Ale te programy nie próbują otwierać /dev/snd/*

Powiem więcej .. w pakiecie dev nie ma plików /dev/snd/*.
Napisałeś, że pod gnome nie działa ustawianie dzięków. Otóż jeszcze raz:
posługując się zasobami wystawionymi na ftp do 1.0 z powodzeniem to
ustawisz dla aplikacji które przewwidują reagowaniem na zdarzenai popzrez
gnome (jest ich kilka i przykładowo aumix czy mpg123 do nich nie należy
bo to nie są aplikacje gnome). Co do niedziałania apliackji które
wymieniłeś w oderwaniu od gnome to mam złą wiadomość: SOA#1.

Piszesz w tej chwili najprawdpodobniej o używaniu systemu pracujacego na
kernelu 2.4 (tak przypuszczam .. ?) i za złe działania pakietów jakie mamy
obwiniasz pakiety gnome. Bez podania właściwego kontekstu poprostu łatwo
narazić się na odpowiedź nie na temat. Mnie osobiście jeszcze conajmniej
przez najbliższych kilka dni to co wykracza po za kernel 2.2 na razie
jeszcze nie obchodzi czyli jeżeli chcesz szukać tu rozwiazania to szukaj
jeszcze na razie takowegoś bezemnie. Jeżeli w powyższym pojawia się jakieś
nierozumienie to tylko dlatego że w tym co opisałeś brak jakiś istotnych
szczegułół które to szczegóły w każdej chwili możesz uzupełnić.