kde-i18n

Nie, 17 Mar 2002, 00:27:25 CET

On Sun, 17 Mar 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Jeśli ktoś to puści na builder to rano przyjrzę się logom. Zależy mi
> żeby poszło się budować z aktualnym kdelibs.

Już się buduje. Potencjalnie powinno się zbudować bo na sparc się ostanio
zbuudowało. Niemniej znasz moje zdanie na temat tego pakietu i czas od
momentu jaki upłynął kiedy zaproponowałem poprawne rozwiązanie kwestii
tych zasobów był na tyle długi że można było spokonie wdrozyć to co
opisałem. Niesty jest to już czas stracowy.