[wslusarczyk@unizeto.pl] Certum CA w PLD

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Nie, 17 Mar 2002, 15:19:37 CET

On Sat, Mar 16, 2002 at 19:17:26 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> To sobie zadaj jeszcze głupie pytanie: a fdlaczgo tak miało by nie być ?

Może dodajmy Requires: mozilla i emacs do basesystem a później zadamy
sobie pytanie, dlaczego tak miałoby nie być?

> Jęzlei zadaje sz takie pytania to najwidoczniej czegoś nie rozumiesz.

Najwidoczniej czymś jesteś Tomku więc zaślepiony.

> Jeżeli ktoś ma cheć bić pianę to prosze do umywalki, w jedna garść mysło,
> zaktorkować zlew, puuścić wodę i wyżywać się na wodzie ile wlezie.

Pomyliłeś się wpisując pole To, powinno być:

To: Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>

Ale nie szkodzi, ten tekst, o ile jest na GPL, też dodam do crona.

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!