[wslusarczyk@unizeto.pl] Certum CA w PLD

Nie, 17 Mar 2002, 17:39:32 CET

On Sun, 17 Mar 2002, GoTaR wrote:

> Wrzućmy więc basesystem, setup, glibc, FHS i pdksh do jednego pakietu.

An ircu pojawiało się takei samo porównnie i pokazałem pzry tej okazji ze
owszem istnieją tu pewne podobieństwa ale nie ma pełnej analogii.
Podobieństwa sa na tyle słąbe że dołaczajac czyjes certyfikaty nie
jesteśmy w żaden sposób zobligowani do robiena tego co propnujesz jak
logiczna kontynuację. Co wiecej to nie jest logiczna konsekwencja.