certyfikaty w PLD

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 17 Mar 2002, 18:02:22 CET

On Sunday 17 March 2002 17:55, you wrote:
> Nie masz racji. Jezlei chcesz reczywiście czefoś takeigo (a potencjalnie
> beziesz w mniejszości) to po instalacji pakeitu openssl robisz
> ":> /usr/share/ssl/ca-bundle.crt" i z racji tego że na tym pliku jest
> %configure(noreplace) to bez względu na to jakie kolejne i czy bęnda
> kolejne certyfikaty dokładane do tego pliku w zasabach dystrybucyjnych to
> zawasze nowe wersje tego pliku bendą lądowac w .rpmnew.

Acha... czyli jeśli będę chciał sobie doinstalować certyfikat to robię diff
-urN a później wklejam? To fajnie, zwłaszcza, że mozilla korzysta bodajże z
binarnego formatu.

> [...]
> bardziej inwalidzi funkcjionalni (są w stanie przeczytać teks ale sens
> takowego nie dociera do czytająceg) to nie masz takiej gwarancji
> niezaleznie od tego jakie sirodki byś nie przedsięwziała.
> Odwoływanie się do świadomego wykonywanai jakeichkolwiek czynnośic na
> skale masową to jest walka z wiatrakami.
>
> Jeszcze raz: próba wykazania niepoprawności podejścia jakie zostało
> wprowadzone jest trudna do pzreprowadznia wprost bo różnica między tym
> rozwiazaniem a jakimkolwiek alternatywnym jest za mała. Jeżeli chcesz
> sobie ułatwić zadanie to korzystaj z negacji tezy.

Ja nie chcę wykazywać niepoprawności obecnego podejścia. Ja chcę wykazać, że
moje podejście jest lepsze. Jeśli jestem w stanie ułatwić sobie życie (a to
jest chyba główny motor działania developerów pld) nie utrudniając życia
innym to czemu nie?

przeszłośći. Jeżeli działasz zgodnie z charakterem wtedy nie działasz w ogóle