propozycja pld-devel-pl-bis moderowane

Radosław Kintzi pld w vbox.prv.pl
Pon, 18 Mar 2002, 10:01:09 CET

Mam propozycje, by urucomić nową listę dla develperów,
na którą szłoby wszystko, co na liste pld-devel-pl z wyjątkiem
listów spełniających pewne kryteria. I tak np. doskonałym
kryterium na odrzucenie listu byłoby spełnienie przez niego
wszystkich następujących warunków:

1. list jest datowany na sobotę lub niedzielę
2. list jest częścią wątku, w którym jest więcej niż pięć wiadomości
3. więcej niż 1/4 listów w wątku pochodzi od kloczka

Nie jestem zdania, że to Tomek jest wyłącznie winien zaśmiecania listy
(pewnie jest winien w jakiś 50% ale nie o to mi chodzi), tylko, że
takie kryteria wyeliminują z mojej skrzynki listy, które i tak nic
do mojego poznania i do PLD nie wnoszą. A jakby tak zrobić bezpośrednio
na pld-devel-pl, to jakżebyśmy odciążyli łącza.

rk.

PS. zignorujcie, te wypociny; wstałem dzisiaj lewą nogą, a potem jeszcze
zaciągnąłem pocztę; ktoś musiał oberwać;

--
radzio w pld.org.pl