fonty w XFree86

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 18 Mar 2002, 22:58:43 CET

On Mon, Mar 18, 2002 at 09:31:03PM +0100, GoTaR wrote:

> Ja ich używam w konfiguracji icewm.

OK. Mówię o przeniesieniu do oddzielnego pakietu źródłowego, a nie
wyrzuceniu w ogóle :)

> Może żeby nie odbiegało od pozostałych: XFree86-fonts-Type1-ulT1mo?

Też rozważałem, ale jakoś średnio mi się podoba - fonty ulT1mo ani nie
są częścią XFree, ani nie są tylko dla XFree (np. ghostscript używa
fontów Type1).

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/