locale i isalnum() problem

Pon, 18 Mar 2002, 11:33:56 CET

> 2147483646? MAXINT to o jeden więcej.

No coz: stala "MAXINT" autorzy sobie sami zdefiniowali, wiec tylko nazwa
moze byc mylaca. Ciekawe dlaczego wybrali INT_MAX-1 ... ?
Moze jako zabezpieczenie na wypadek przypadkowej inkrementacji
(chociaz nigdzie inkrementacji tego wyniku nie zauwazylem).

Inna sprawa, ze dla MAXINT=2147483647 joe isalnum() zachowuje sie lepiej...
:)
Pewnie przypadek...

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk