slrn-pl VS slrn

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pon, 18 Mar 2002, 11:53:35 CET

18.03.2002 pisze Zbigniew Krzystolik (zbyniu w dsi.agh.edu.pl):

> Mniej wiecej at 11:37:11AM +0100, zainteresowany Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala rzekl:

> Wystarczy, że będzie 2 userów zainteresowanych używaniem obu programów.

Hmm... chyba masz rację. A co ze spoolem /var/spool/slrnpull{-pl}?
Najlepiej byłoby, gdyby był dzielony przez slrnpull-pl i slrnpull, ale
nie mam pojęcia jak i czy jest to możliwe do zrobienia w .specu/RPM

--
BOFH excuse #190:

Proprietary Information.