slrn-pl VS slrn

GoTaR gotar w poczta.onet.pl
Pon, 18 Mar 2002, 14:45:15 CET

On Mon, Mar 18, 2002 at 11:37:11 +0100, Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala wrote:

> komunikatów makr. Tak więc jeśli chodzi o zastąpienie slrn przez slrn-pl
> to sprawa rozbija sie _tylko_ o tłumaczone na j. polski *.rc w
> /etc/slrn.

To może iść do %doc - przejżyj jeszcze raz tamtą dyskusję i po prostu
napisz - co się zmieniło?

> Z tym, ze tin i slrn to dwa odrębne czytniki, a slrn-pl i slrn to prawie
                                                                    ^^^^^^
> to samo. Tak więc nadal nie widzę sensu instalowania obu slrnów. Więc
> może jednak Obsoletes? :-))

Odpowiedz na mojego poprzedniego maila - będziesz synchronizował? Czemu
tego nie ma w drzewie slrn?

> Otóż to! Ale jak się tego nie zrobi to będą pewnie konflikty przy
> instalacji obu slrnpulli :/

? Przecież twierdzisz, że są kompatybilne... Zmienia się funkcjonalność
slrn-pull?

> Gotar kiedyś się o to mocno kłócił - może sie więc wypowie?

Już jestem;-P

--
GoTaR <gotar w priv0.onet.pl>		USA sux
	La ilaha illa´l-lah! La ilaha!