certyfikaty w PLD

Pon, 18 Mar 2002, 14:58:00 CET

On Sun, 17 Mar 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Acha... czyli mogę zrobić to co chcę pod warunkiem, że przy okazji
> przeprojektuję dwa jebutne programy?
>
> Wypchaj się. Jeśli da się to zrobić prościej to tak mam to zamiar zrobić.

Do widzenia. Pierwsze to nie jest jebutna poprawka (wystarczy wziąć jako
bazówkę poprawkę na /etc/cron.d/ z zdaje się vixie-cron). Bez tego
myślenie o poprawnej infrastruktórze do zarządzania cetrtyfikatami jest
bez sensu. Drugie to propzycja/zaproszenie do pzrejrzenia czy nie da sie
tego w prosty spsób zrobić żeby wykorzystywać w mozilli funkcjonalnośic
zawarte w openssl do zarządania kluczami.
Jezlei owo "wypchaj się" ma znaczyś "chcę pół sirodków i basta" to ja też
mówię "wypchaj się".