certyfikaty w PLD

Pon, 18 Mar 2002, 15:16:18 CET

On Sun, 17 Mar 2002, Robert Kurtys wrote:
[..
> -nie podałeś ani jednego argumentu na korzyść włączenia certyfikatów do
> przeglądarek w stosunku do wrzucenia ich w osobne pakiety

Podasłem go tylko nie czytałeś. Informacja o PLD pojawia się w materiałach
Unizeto.

[..]
>  sugeruje, że sposób dowodzenia użyty w _tym_ _miejscu_ przez Ciebie tchnie
> demagogią

Może odpowidziałbyć wprost ana pytanie ?

 (najpewniej niezamierzenie) ponieważ cały wątek wydaje się dotyczyć
> pytania JAK włączyć certyfikaty, a nie CZY włączyć certyfikaty, a Ty właśnie tak
> ująłeś tezę podejrzewam, że to efekt  " Nie mam chęci zajmować się tworzeniem
> takiego estawu wymogów ".

Masz wystarczajaco czasu żeby się tym zajać ? Serek wspominał coś ostanio
o tym żeby "odciązyć kloczka". Może zajmiesz sie tym ?
Nie mam zamiaru zajmować sie tym bo to dla mnie pierdoła przy tym co mogę
innego w tym czasie robić. Jezlei uważasz że nie uest to pierdołą to
zajmij się tym sobiście i zwolnikj mnie z zajmowanai się tematem. OK ?

> [...]
> ludzi i tak tym firmom zaufa (bo np mają zezwolenie państwa na taką
> działalność), a korzyści dla PLD z takiego działania przewyższają potencjalne
> szkody lub zagrożenia." w miejsce ..... wstawić co trzeba PLD-Team, Tomasz
> Kłoczko, ??????
>
> pozdrowienia
>
> P.S. mam nadzieje, ze dotknęło Cię to na tyle , że zastanowisz się przez moment
> czy zmiana sposobu formułowania myśli nie będzie korzystniejsza, ale nie tak
> mocno byś poczuł do mnie urazę (jeśli to drugie to od razu przepraszam)...a poza

Zasdtanowiłem sie nad tym i temat certyfikacji uważam że mozan rozwiazać
prosto definuiując wymogi w kilku zdanaich którew juz kilka razy
napisałem. Jęzlei to nie pzrekonuje reszty to proszę zajmij sie tematem i
zacznij przekonywać innych że powinn być inaczej i "zwolnij mnie" z
zajmowania się tematem.
Jeżeli uważasz że inni takze nie rozumieja znaczenia prostej jak drut
propozycji to zajmij się czymś bardziej skomplikowanym.
na koniec. To co pisze pisze zawsze we włąsnym imieniu. Jezlei przy tym
sporo robie przy PLD to nadal nie zmienia tego że nie próbuję posługiwać
argumentem "PLD to ja" (co najwidodczniej takze nie jest dla Ciebie
jasne).