e2fsprogs >= 1.15 is needed by rc-scripts-0.3.1-1

Pon, 18 Mar 2002, 17:20:56 CET

> Tak czy inaczej co d tematu listu to jest tu nadal pewna istotna kwestia.
> Otóż pakeit dostarcza de facto trzey rzeczy: nardzia bazowe do operowanai
> na systemach pliowych (mkfs, fsck ..), narzędzia do operowanai na ext2
> (fsck.ext2, mkfs.ext2 ..) i narzędzia operujace na ext3 (fsck.ext3,
> mkfs.ext3) Faktycznie rc-scripts powinno wymagać tylko tej pierwszej
> cżęści. Reszta jest opcjonalna i zalezna od tego jakie systemy plikowe w
> systemie sa uzywane. W skrajnym przypadku ktoś wofgóle moze nie chcieć
> używac np. ext2 i narzędzia do ext2 bedą dla niego zbędne.

> [...]

Wydaje mi sie, ze na obecnym etapie rozwoju ext3 instalowanie narzedzi do
obslugi ext3 bez narzedzi do obslugi ext2 moze prowadzic niekiedy do
niespodzianek.
Pamietam nie tak dawne (misiac czy dwa temu) sygnaly na linux-kernel od
ludzi, ktorym ext3 sie sypnal, a fsck.ext3 zglupial natrafiwszy na bledy...

Natomiast nie widze przeciwskazan wobec rozdzielenia w druga strone
(ext2 bez ext3).

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk