commitlista

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Pon, 18 Mar 2002, 17:36:02 CET

On Mon, Mar 18, 2002 at 03:13:25PM +0100, --s+ wrote:
> --->[Quoting Artur Frysiak <wiget w pld.org.pl>:]

> to chyba nie skrypt, tylko cvs szwankuje...

Nie. To jest ewidentny błąd skryptu. Gdy podczas gdy generowania jednego
commit notify pojawi się nowy commit to się commity sklejają bo:
1. nie ma loków (wina skryptu)
2. stosowane są nie unikatowe nazwy plików (wina cvsa + skryptu)
Tyle udało mi się kiedyś ustalić gdy badałem ten skrypt.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/