[wslusarczyk@unizeto.pl] Certum CA w PLD

Pon, 18 Mar 2002, 17:41:55 CET

On Mon, 18 Mar 2002, GoTaR wrote:

> Nie mam ochoty, bo i tak zrobisz to, co będziesz chciał.

Ja widzę, że nei masz chęci i to jest powodem tego że gadasz juz bzdury
.. dlatego się nie czepiam.

> Może gdybyś czasem brał pod uwagę zdanie innych. Nie mam czasu na walkę
> z wiatrakami.

Biorę je pod uwgę zzęściej niż czasem. Kwestia w tym, że nie biorę kazdej
możliwej bzdyury pod uwagę. Jak wolisz .. staram się coś najpierw ocenić,
a potem na podstawie tej oceny brać to pod uwagę bać nie. W tym sensie
postępuję tu dokładnie jak każda inna osoba. Poprostu nie wymagaj żebyb
był bezkrytyczny bo to do niczego nie prowadzi.