e2fsprogs >= 1.15 is needed by rc-scripts-0.3.1-1

Pon, 18 Mar 2002, 18:00:56 CET

> Chyba nie. Możno założyć że operujemy na systemie zgodnym z FHS, a auto
> zwykle używa się w odniesieniu do fixed systemów plikowych których
> montowanie jest zalecanie w /mnt. Mówiąc inaczje wpisy z /mnt możnaby nie

A jak "zgodnie z FHS" rozwiazalbys nastepujacy problem ?

/dev/sda1       /mnt/Disk_01    ext2    defaults                        1 1

ls -ld /home /export /var/log/apache

lrwxrwxrwx    1 root     root           18 Jan  4  2000 /home -> /mnt/Disk_01/home
lrwxrwxrwx    1 root     root           18 Jun 12  2000 /export -> /mnt/Disk_01/export
lrwxrwxrwx    1 root     root           18 Apr  7  2000 /var/log/apache -> /mnt/Disk_01/var/log/apache

Mysle, ze /mnt nie mozna pomijac.
Co najwyzej mozna pomijac tamtejsze "auto", chociaz takie "auto" moze
oznaczac, ze potencjalnie beda potrzebne narzedzia do obslugi kilku fs-ow
(cat /etc/filesystems; cat /proc/filesystems)

> brać pod uwagę jak i znależione w dowlnym innym miejscu takze auto te
> możnaby ignorować.
> Tak czy inaczje kwestia teg %verifyscript to tylko pewień pomysł który
> wcale nie musi być realizowany, bo jednak należy ufać administratorowi w
> to co robi. Druga sparwa że taki skrypt wyświetlałby co najwyżej pewne
> teksty bendące ostrzeżeniami. Takie wyświetlanie tekstu nie ma wprost

Czy to moj problem, czy inni tez dostali ponizej od kloczka linie zaczynajaca
sie od NUL (\000) ?  (Jesli tak, to pewnie to jakas pluskwa w pinem, a jesli
nie, to musze zrobic rachunek sumienia mojemu systemowi poczty ... )

>  adnego wpływu na weryfikacje spójności bazy pakietów.

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk