[wslusarczyk@unizeto.pl] Certum CA w PLD

Roman Niewiarowski newrom w rp.zax.pl
Pon, 18 Mar 2002, 19:33:06 CET

dnia Mon, Mar 18, 2002 at 03:19:30PM +0100, Tomasz Kłoczko napisal(a):

> W jaki sposób wydzielenie certyfikatów serwowanych z tego samego miejsca
> ale w innym pakiecie rozwiązuje taką właśnie kwestię ?

mozliwosc wyboru tego co chce i tego czego nie potrzebuje...
ja to widze mniejwiecej tak jak dzielenie kde czy mozilli za kilka
pakietow, a IMHO wiekszosc rzeczy ktora pisales o certyfikatach moznaby
podciagnac pod inne pakiety bo "komus sie moze przydac, a jak nie to niech
wywali)

Moja propozycja, jesli ktos potrafi wydzielic certyfikaty prosze niech to
zrobi, Tomek bedzie sobie mogl dac rpm -Uvh *cert* a reszta zainstaluje albo
i nie.

newrom
PS dla mnie EOT
--
Klekot 440 LTD (c) G-street 29-th Garage Crew
Published under PPL ver 1.0 avaible at http://ppl.7thGuard.net/