upgrade kernela i lilo

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 19 Mar 2002, 10:23:55 CET

On Tue, 19 Mar 2002, Adam Gorzkiewicz wrote:
> Wczoraj zapoldkowałem i przy okazji upgradnął się kernel do 2.2.20-18.
> Dzisiaj rano odpalam maszynę i ... lilo nie żyje.
> No tak - wczoraj po upgrade kernela zapomniałem odpalić lilo.
> W sumie nic to - boot z dyskietki, chroot, komenda lilo, reboot i po kłopocie - w sumie 5 minut.
> I tutaj taka refleksja (w kontekście PLD-1.0). Czy kernel w postin nie mógłby mieć "/sbin/lilo" ?
> Ułatwiłoby to życie zapominalskim :)

heh - też tak kiedyś myślałem i nawet wrzuciłem taką poprawkę. ale już się
z tego wyleczyłem. To może być po prostu szkodliwe... Niektórzy używają
gruba, inni mieszanek...

Jeżeli chcesz mieć automat to polecam rc-boot - działa ładnie.

BTW - pakiet z kernelem powinien chyba dostarczać pliczek dla rc-boot, bo
pomimo uruchomienia programu nie ma tam nowego jajka.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...