slrn-pl VS slrn

Andrzej Dopierała - Undefined undef w transilvania.eu.org
Wto, 19 Mar 2002, 18:27:54 CET

On Tue, Mar 19, 2002 at 06:08:11PM +0100, GoTaR wrote:

> Nie trzeba.
to że Ty nie potrzebujesz nie oznacza bynajmniej że inni też muszą
przyjąć Twoją strategię "nie zgodne z iso -> /dev/null". Ja na przykład
chcę mieć możliwość odczytywania cp. Więc jestem za tym aby w slrn(-pl)
była jego obsługa.