Zmiany w SDL.spec (planowane)

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Śro, 20 Mar 2002, 00:49:28 CET

On day Wed, Mar 20, 2002 at 12:20:12AM +0100, Jakub Bogusz wrote what follows:

> A nie wiem.

> Nie zaszkodzi, jak dorobisz przy tym obsługę pluginów przez dlopen :)
> (także do tych bibliotek, które teraz są włączone - po prostu zależności
> w SDL już i tak są chore)

Tego w SDL'u brakuje :-(, może kiedys się zbiorę :-)

Głównie chodzi mi o svgalib, piszę grę pod SDL'a i było by miło, żeby
działa w konsoli bez fb :-), jednak argument z wcześniejszeo listu (o
kompilowaniu svgalib_helper chyba kończy na razie wątek - niewygodne...)

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>