security w PLD

Śro, 20 Mar 2002, 19:11:12 CET

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Poszło na buildery.
Dobrze by było wcześniej poprawić buga bo ja go nie poprawiałem *eg*

> Szkapę najchętniej bym wywalił. W końcu mozilla w niczym raczje nie
> ustępuje szkapie. Przy okazji odpadłoby używanie libstdc++-compat.
Tylko, że mozilla na moim p166mmx to ślimak pierwszej kategorii.

> Tego też.
To trochę przykre w tym wypadku.

> Wychodzi na to że to zostały tylko listar i ghosctipt. Mógłby ktoś
> zrobić listara kto się orientuje w tym pakiecie ?
Dziś debian na to fixa wypuścił więc nie trzeba się bawić z ecatris.

ps. jeszcze gzip

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr