dwuliterowe nazwy na kolejne dwie wersje PLD

Śro, 20 Mar 2002, 22:14:12 CET

On Wed, 20 Mar 2002, Filip Kalinski wrote:
[..]

> Pewien czas temu wysłałem porównanie czybkości działania kilku porgramów
> na systemach skompilowanych gcc 2.95.4 i gcc 3.0.3, wyniki wykazywały,
> że wcale tak nie jest, jeśli chodzi o wydajność, przesiadka na 3.x nie
> jest groźna. Załączam jeszce raz wyniki...

Polecam http://www.cs.utk.edu/~rwhaley/ATLAS/gcc30.html

Co prawda na początku tego dokumentu stoi:

NOTE: all of these problems appear to be fixed in the newer 3.1 preleases.
I tested gcc-20020225.tar.gz, and found it performed indistinguishably
from 2.95.2 for both Athlon and PIII. An ATLAS user has independently
verified this observation for PIII/P4.

Tak czy inaczje zaczekać jeszcze chwila nie zaszkodzi.