dwuliterowe nazwy na kolejne dwie wersje PLD

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Śro, 20 Mar 2002, 22:23:11 CET

On day Wed, Mar 20, 2002 at 10:16:06PM +0100, Artur Flinta wrote what follows:
> Witam!

> A jest szansa żebyś przeprowadził testy dla gcc 3.1?
>
>                     Pozdrawiam
>                            Artur

Jak ściągnę, to czemu nie...

Wyniki wkazane przez Tomka rzeczywićie wygladały nieciekawie, ale w moim
teście (poza bzip'em2) nie było źle, a nawet całkiem dobrze, jeśli w gcc
3.1 będzie jeszcze lepiej...

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>