security w PLD

Śro, 20 Mar 2002, 22:43:31 CET

On Wed, 20 Mar 2002, Jakub Bogusz wrote:

> [...]
>
> Niektórzy potrzebują. Część pluginów jest jeszcze tylko do 4.x.
> (np. opensourcowy flash; a ten binarny macromedii często wywala
> mozillę).

chodzi Ci o to co mamy w pakeicie flash ?
Na mozilli to chodzi tyle że tylko na cżęści stron bo ta implemetacja
obejmuje tylko część tego co jest potrzebne/używane. Sam jak to prbowałem
to po za wyświetleniem czegokolwiek innego po za demo dostrczonym ze
źródłami nic więcje mi się nie udało. Nie obsługuje to to także dźwięku.
Na pozostałyhc wali się na tyle mocno że wywala mi galeona. Ten flash
wygląda takzę na projekt w zamrożeniue (chyba że jest jeśzcze cos innego
?).

> [...]
>
> A powinniśmy.

O ile ktoś trgo używa owszem. Na razie jedyną znaną mi osoba używajacą
UUCP jest Andrzej.