security w PLD

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Czw, 21 Mar 2002, 11:36:36 CET

On Wed, 20 Mar 2002, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Czy zachowyuje sie lepiej na systemach z niewielka iloscia RAM / ma mniejsze
> wymagania co do pojemnosci dysku (wymagane pakiety) ?

Wywalić szkapę? I niby czym wtedy obsługiwać javę?
Ja specjalnie trzymam netscape'a obok mozilli i opery, żeby móc skorzystać z
javowych stron... już pominę fakt, że np. z pl w net fortisbanku można
skorzystać TYLKO pod netscape'm (windowsowa mozilla z javą tego nie
chwyta)...

No i mozilla jest faktycznie koszmarnie wolna.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl