co jest supportowane, wniosek racjonalizatorski.

Paweł Kołodziej pawelk w pld.org.pl
Czw, 21 Mar 2002, 12:04:33 CET

Dnia Thu, Mar 21, 2002 at 11:18:12AM +0100, nobody napisał(a):
> Witam
>

> Zalozmy ze nie mam dostepu do zadnej instalacji PLD, nie mam dostepu
> do zadnej dokumentacji w sensie zrodel - src.rpm, nie mam czasu
> dzwonic/lapac ludzi na sieci.
>
> Chce szybko okreslic czy jakis chipset jest obslugiwany przez  -
> upraszczajac - PLD-1.0 od kopa, czy bede musiala sie meczyc,
> kombinujac czemu cholerstwo nie dziala i co zmienic, zeby zaczelo
> dzialac zgodnie z moimi oczekiwaniami, bez przesiadania sie od razu
> na np. debiana.
> Jestem uzytkownikiem, ktory nie lubi sie meczyc i nie ma nawet na to
> [...]

Nie widze problemu. Mozesz smialo zabierac sie do realizacji takiego
projektu (liczenie na to, ze ktos to zrobi za ciebie jest raczej
bezpodstawne).

--
Pawel Kolodziej
pawelk w pld.org.pl