security w PLD

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Czw, 21 Mar 2002, 12:33:01 CET

On Thu, 21 Mar 2002, Cezar Cichocki wrote:

> On Thu, 21 Mar 2002 11:36:36 +0100 (CET)
> Jacek Osiecki <joshua w ceti.pl> wrote:
> [...]

> Pod Linuxem namietnie korzystam z Mozilli + Java do pracy z PL w NET Fortisa i jest OK.
> Zero padow od kilku miesiecy. A netscape tak sie sypal ze w koncu poszedl na /dev/null

Zaraz... w jaki sposób?
Czy mozilla z PLD ma defaultowo javę czy też trzeba kombinować żeby raczyła
zadziałać?
Raz mi się wyświetliło "download plugin", kliknąłem i się wywaliło bo
próbowało instalować automagicznie pliki do /usr itp...

Byłbym dźwięczny za pomoc bo netscape'a używam tylko dlatego że CZASEM udaje
mi się zalogować nim do pl w net...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki