security w PLD

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Czw, 21 Mar 2002, 13:49:44 CET

VTAM!

On Thu, 21 Mar 2002 12:33:01 +0100 (CET)
Jacek Osiecki <joshua w ceti.pl> wrote:
[...]
> Zaraz... w jaki sposób?

Elementarny, drogi Watsonie ;)

> Czy mozilla z PLD ma defaultowo javę czy też trzeba kombinować żeby raczyła
> zadziałać?

Trzeba kombinowac w sposob nastepujacy:
1) Jak wejdziesz na strone Fortisa to Mozilla sie rozedrze ze brakuje jej
   plugina i zaproponuje sciagnie.
2) Powiedz ze OK, przemyszkuj sobie nazwe pliku na konsole i sciagnij go wget'em
   (ten oryginalny downloader pluginow w Mozilli jest, ekhm, niedopracowany).
3) Zaloguj sie na root'a
4) Odpal Mozille, wybierz "Open Local File" czy jak to sie tam nazywa i pokaz
   plik ktory sciagnales
5) Mozilla zapyta czy ma go instalowac - powiedz OK - poupycha pluginy w /usr/...
6) Przeloguj sie na swoje konto, odpal Mozille, doodaj swoj certyfikat (privinfo.p12)
   do kontajnera, mozesz tez dodac certyfikat banku jako zaufany zeby sie
   Mozilla nie plula za kazdym razem jak wchodzisz na strone
7) Ot i wsio :)

Acha, jednej rzeczy za cholere mi sie nie udalo rozwiazac: podpisywania przelewow.
Applet z Fortisa za cholere nie da sie przekonac zeby szukac klucza prywatnego
w innym miejscu niz urzadzenie "a:" :( Prowal kombinowac z tworzeniem katalogow
o takiej nazwie itd itp ale nic z tego nie wyszlo. Support z Krakowa powiedzial
ze "sie nie da i juz" :( Gdyby udalo Ci sie ten problem rozwiazac to wdzieczny
bede za info.

> Byłbym dźwięczny za pomoc bo netscape'a używam tylko dlatego że CZASEM udaje
> mi się zalogować nim do pl w net...

Fakt, Netscape CZASAMI sie nie wysypywal. Mozilla mi chodzi 100/100 :)

--
Cezar Cichocki                            CYBER Service
Prezes                             http://www.cs.net.pl